KOCAELİ (İGFA) – Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikayetlere her zaman açık. Zabıta ekipleri, tüm iletişim kanallarını kullanarak 7/24 bu konuları takip ediyor ve çözüm buluyor. Geçen yıl, ekipler 6 bin 847 şikayeti sonuca ulaştırdı.
Kocaeli halkının huzurunu ve mutluluğunu sağlamak için özveriyle çalışan Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı ekipleri, 2024 yılında da görevlerini başarılı bir şekilde yerine getirdi. Kamu düzenini ve güvenliği koruma amacıyla yapılan denetimlerin yanı sıra, vatandaşların şikayetlerini de değerlendirerek çözüme kavuşturdular.
6 BİN 847 ŞİKAYET ÇÖZÜLDÜ
Zabıta ekipleri, CİMER, zabıta haber merkezi ve 153 çağrı merkezi aracılığıyla toplam 6 bin 847 şikayet aldı. Bu şikayetlere hızla yanıt veren ekipler, talep ve önerileri ilgili birimlere ileterek çözüm için gereken adımları attı. Ayrıca, yıl boyunca birçok vatandaşa bilgilendirme hizmeti sunuldu.